תגיות

ד"ר ליאור פז

 

פרטי השכלה ונסיון מקצועי :

ד"ר ליאור פז הוא אורטופד מומחה כף יד ומרפק , ומומחה באורטופדיה כללית. מנהל היחידה לכירורגיה של היד בבית החולים מאיר, כפר סבא. ד"ר ליאור פז הקים ביחד עם ארבעה שותפים, מנתחים בכירים בתחום הכירוגיה של היד את קבוצת SOS MEDICAL אשר מפעילה "מוקד חירום" פרטי המיועד לטיפול בפציעות של הגפה העליונה במבוגרים וילדים. מרכז רפואי זה פועל בכל יום מימות השבוע (א-ה) בשעות אחר הצהריים ברחוב הברזל 28 תל אביב. אתר הקבוצה: sosmedical.co.il

 

 

 

 

בוגר בית הספר לרפואה ע"ש סאקלר, אוניברסיטת תל-אביב, תואר BSc + MD בהצטיינות

התמחות בכירורגיה אורטופדית במערך האורטופדי של המרכז הרפואי שיבא, תל-השומר.

קבלת פרס האיגוד האורטופדי על הצטיינות יתרה בבחינות סיום ההתמחות

התמחות על בכירורגיה של כף היד במרכז הרפואי שיבא, תל-השומר

השתלמות עמיתים (Fellowship ( בבית הספר לרפואה היוקרתי Baylor College of Medicine ביוסטון, טקסס, ארה"ב. סיום ההשתלמות בהצטיינות.

 

השתלמות נוספת ב- Indiana Hand Center, אינדיאנאפוליס, ארה"ב.

 

השתתפות בקורסים מתקדמים:

 

יוסטון, טקסס ,Methodist Institute - 2010 – קורס מתקדם בטכניקות מיקרוכירורגיות וזעיר פולשניות בכירורגיה של כף היד והמרפק

 

מיאמי, פלורידה ,University of Miami flap reconstruction course – 2011

 

שיקאגו, אילינוי. ,AANA master skills in elbow and wrist arthroscopy course - 2011

 

משנת 2013 - חבר מן המנין באיגוד האמריקאי לכירורגיה של היד (ASSH)

משנת 2008- חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה של היד

חבר באיגוד הבינלאומי לפציעות הגפה העליונה, כף היד והמרפק בספורטאים ISSPORTH

 

 

הטיפול במרפאת ד"ר ליאור פז הינו טיפול מקיף וכוללני:

 

חוות דעת רפואית כוללנית ויסודית על-ידי רופא מומחה ומנוסה

 

ד"ר ליאור פז התמחה בניתוחי היד והמרפק במרכז הרפואי הגדול ביותר בארצות-הברית, ה- Texas Medical Center, וביצע שם למעלה מ-1000 ניתוחים בילדים ומבוגרים.

במרפאת ד"ר ליאור פז ניתן לקבל יעוץ וטיפול במגוון בעיות ופציעות בכף היד והמרפק לרבות חוות דעת שניה של רופא מומחה, יעוץ לגבי ניתוחים זעיר פולשניים וארטרוסקופיה לעומת ניתוחים רגילים, חוות דעת משפטית בתביעות תאונות דרכים ועבודה ותאונות שונות בכלל תחומי הפגיעות בגפה העליונה. ד"ר ליאור פז, אורטופד כף יד, מומחה לניתוחי כף יד ומרפק גם בילדים בכל הגילאים, ובפציעות הגפה העליונה בספורטאים ומוסיקאים.

הגישה הטיפולית של ד"ר פז היא לטפל בבעיות בצורה שמרנית ולהמנע מניתוחים ככל שניתן. ההתייחסות לטיפול הינה למטופל ולא רק לבעיה. בכל החלטה יש להתייחס לרקע הרפואי, המקצוע וכמובן הגיל והצרכים התפקודיים. ניתוח יוצע רק כאשר קיים יתרון ברור לאותו מטופל על פני טיפול לא-ניתוחי.

במרפאתו של ד"ר ליאור פז עובד צוות מטפלים, המומחים בשיקום הגפה העליונה מתחומי הפיסיוטרפיה, ריפוי בעיסוק שיקומי ואביזרים אורטופדיים. טיפול כוללני זה ע"י טובי המטפלים שנבחרו בקפידה, מאפשר לקבל טיפול רב מערכתי מיטבי.

ד"ר ליאור פז כותב חוות דעת רפואיות - משפטיות בנושאי תאונות עבודה ודרכים, תביעות לאחר פציעות ותביעות ביטוח לאומי. ד"ר פז עובד בשיתוף פעולה עם משרדי עורכי-דין המובילים בתחום

שרית שי - עיצוב אתרים ד"ר ליאור פז - ביקור רופא
בניית אתרים קידום אתרים